Перспективний план
Перспективний план
методичного об`єднання
вчителів
фізики, інформатики і астрономії
на 2015-2020
н.р.
Проблема школи: формування і розвиток особистості учнів на основі
оновлення змісту освіти та виховання, впровадження інноваційних технологій,
гуманізації, індивідуалізації та ідеї психолого-педагогічної науки.
Проблема методичного об`єднання: використання інноваційних технологій на уроках з метою оптимізації і зацікавленості учнів до навчання фізики та інформатики.
2015-2016 навчальний рік.
·
Використання
новітніх технологій на уроках фізики, інформатики.
·
Організувати
системну роботу, щодо формування вчителів нового педагогічного мислення,
готовності сприйняти і використовувати в роботі компетентнісний підхід,
продуктивні, особистісно-розвивальні технології.
·
Експериментальне впровадження
кращого педагогічного досвіду з ІКТ по формуванню навичок самостійної та
пізнавальної дослідницької діяльності учнів з метою розвитку інноваційних рис
особистості..
2016-2017 навчальний рік.
·
Організація
роботи учнів з фізики та інформатики направлена на розвиток їх самостійного
експериментування з урахуванням комп’ютеризації навчального процесу; на уміння
досліджувати процеси і ставити та розв’язувати проблему.
·
·
Системний моніторинг впливу впроваджених технологій на розвиток особистостей
учня.
·
Проведення
тестування з виявлення результативності розвитку особистостей учня.
2017-2018 навчальний рік.
·
Ознайомлення
з кращим педагогічним
досвідом роботи творчих вчителів,
педагогів-психологів.
·
впровадження інноваційних форм, методів і
засобів технології навчання і виховання сучасної школи; ознайомлення з новими
педагогічними технологіями зарубіжних країн.
·
проведення
теоретичних семінарів семінарів-практикумів з метою
забезпечення науково-теоретичного рівня викладання фізики і інформатики.
забезпечення науково-теоретичного рівня викладання фізики і інформатики.
2018-2019 навчальний рік.
·
Розпочати роботу над науково-дослідницьким
проектом "Творчий підхід до вивчення точних наук як основа інноваційної
особистості":
·
Створення
атмосфери пошуку, самовдосконалення, роботи в єдиному інформаційному просторі
·
Широке
використання шкільних лекцій, семінарів, практичних занять як засобів залучення
учнів до самовдосконалення, самовираження та самоконтролю.
2019-2020
навчальний рік.
·
Забезпечити
духовно-моральний розвиток учнів , формування наукового світогляду, здорового способу життя, розвиток національної
свідомості, високих людських якостей.
·
Трансляцію
інформаційного потоку від науки і перспективного досвіду до педагогічних
працівників, стимуляцію їх самоосвітньої діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар