КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ №31
ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»
МЕТОДИЧНЕ
ОБ`ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ
ФІЗИКИ І ІНФОРМАТИКИ
ОБ`ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ
ФІЗИКИ І ІНФОРМАТИКИ
Голова
методичного об`єднання:
Тютюнова Оксана
Іванівна
2016-2017 н.р.
Науково-методична проблема
міського методичного кабінету:
«Формування педагога-новатора,
професіонала високого рівня, з метою методологічної переорієнтації
навчально-виховного процесу, спрямованого на розвиток особистості дитини для
досягнення якісно нового освітнього рівня»
Науково-методична проблема
закладу:
«Забезпечення формування
особистості учня, навичок самостійного пізнання на основі якісної освіти,
розвитку творчих можливостей, самовдосконалення».
Проблема, над якою
працює методоб’єднання
вчителів фізики і інформатики :
«Підвищення
ефективності та якості уроку шляхом упровадження сучасних форм організації
навчальної діяльності учнів на засадах особистісно орієнтованого навчання учнів».
Вчителі спрямовують свою роботу
на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, здійснюють
всебічний розвиток учнів, розвивають їх загальні і спеціальні здібності,
формують в учнів самостійність, творчу активність, пізнавальний інтерес,
бажання вчитися і застосовувати знання на практиці. Для розвитку
пізнавальної активності та творчої діяльності учнів вчителі
використовують технології групового навчання , навчання у грі , дискусії
конференції, які суттєво доповнюють традиційні форми і методи. Такі уроки
спонукають до продуктивної праці, пробуджують інтерес до вивчення предмета,
запалюють вогонь творчості, виховують наполегливість, почуття впевненості, віри
у свої сили спонукають до творчої діяльності.
Пріоритетні напрямки роботи МО:
1.Організація навчально-виховного процесу
з фізики, астрономії,
інформатики щодо формування
і розвитку творчого
потенціалу та можливостей
учнів з максимальним
урахуванням їх здібностей
і нахилів на
основі диференціації та
індивідуалізації (Проект «Обдарована дитина»).
2.Участь у роботі над проектом
«Єдиний інформаційний простір»: використання
нових інформаційних технологій
на уроках фізики, астрономії та
інформатики з метою
підвищення ефективності викладання
навчальних предметів.
3.Робота над проектом «Плекаємо
патріотів України»: роль і місце
місцевого і краєзнавчого
матеріалу на уроках
фізики,астрономії та інформатики
для розвитку пізнавальних
і розумових здібностей
учнів.
4.Оновлення змісту
освіти з фізики,
інформатики та астрономії
згідно з регіональними
умовами на основі широкого
використання нових педагогічних
інновацій, технологій та
елементів передового педагогічного
досвіду (проект «Інновації у сучасній школі»).
5.Творче використання
додаткових джерел та
варіативних навчальних посібників
на уроках з
метою поглиблення знань
учнів з предметів.
6.Науково-дослідницька діяльність
учнів, як одна
з форм розвитку
та заохочення творчих
здібностей обдарованих дітей.
Робота із здібними
та обдарованими учнями
в рамках різних
форм роботи (предметних
олімпіад, конкурсів, турнірів) ((Проект «Обдарована дитина»).
7. Використання різних
форм нетрадиційної роботи
з метою виховання
інтересу щодо вивчення
фізики, астрономії, інформатики.
8. Використання та
вдосконалення різновидів самостійної
роботи на уроках
та в позакласній
роботі.
Завдання, які
стоять перед учителями
кафедри:
-
формування прийомів
нестандартного мислення на
уроках;
-
підвищення якості
знань;
-
розвивати творчі
здібності та логічне
мислення;
-
опанування змістом
освітньої галузі фізики, астрономії, інформатики.
Проблемні
питання самоосвіти, над якими працюють члени методоб'єднання протягом 2016-2017 н.р.:
ПІБ учителя
|
Проблемне питання самоосвіти
|
Тютюнова О.І.
|
Проектна
технологія як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення фізики.
|
Лучко Н.О.
|
Роль і місце
активних методів навчання у розвитку розумової діяльності учнів.
|
Бартюк М.П.
|
Науково-методична
підготовка вчителя та її вплив на результативність навчання.
|
ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ
ЗАСІДАННЯ І
(Організаційне) ВЕРЕСЕНЬ
№
п/п
|
Зміст |
Відповідальні |
1
|
Аналіз
роботи МО за минулий рік
|
Тютюнова О.І.
|
2
|
Обговорення та затвердження
плану роботи МО
на новий навчальний рік.
|
Тютюнова О.І.
|
3
|
Ознайомлення з
інструктивно-методичним
листом про вивчення
фізики і інформатики у 2014-2015
навчальному році та
навчальною програмою з фізики і інформатики для
загальноосвітніх
навчальних закладів.
|
Лучко Н.О..
|
4
|
Представлення
та затвердження календарних планів на новий навчальний рік.
|
Учителі МО
|
5
|
Затвердження
календарних планів індивідуального навчання
|
Учителі МО
|
6
|
Вивчення нормативних
документів щодо планування
та викладання фізики,
інформатики , астрономії в
школі.
|
Бартюк М.П.
|
7
|
Ознайомлення
з планами роботи
вчителів та обговорення індивідуальних тем,
над якими вони
працюють.
|
Учителі МО
|
8
|
Про
підготовку до шкільних
та міських олімпіад
з фізики, інформатики.(Проект
«Обдарована дитина»)
|
Бевзюк Т.В.
|
9
|
Підготувати учнів до участі у
Всеукраїнському конкурсі з інформатики «Бобер-2016» (Проект «Обдарована
дитина»)
|
Учителі кафедри
|
10
|
Розподіл
доручень та завдань між членами МО на новий навчальний рік
|
Тютюнова
О.І.
|
11
|
Особливості ведення класних журналів |
Пруц О.В.
|
ЗАСІДАННЯ ІІ
жовтень
ТЕМА. Практичне
застосування елементів
інноваційних
технологій на уроках
фізики
№
п/п
|
Зміст |
Відповідальні |
1.
|
Підсумки
шкільної олімпіади юних
фізиків, інформатиків. (Проект
«Обдарована дитина»)
|
Учителі кафедри
|
2.
|
Круглий стіл (обмін досвідом): (Проект
«Обдарована дитина»)
- організація науково-дослідницької роботи з
учнями;
- робота з обдарованими дітьми;
- результативність навчання в випускних класах, якість знань.
|
Учителі кафедри
|
3.
|
Презентація
електронних уроків з фізики і інформатики та
можливість їх використання в
мультимедійному класі. (Проект
«Єдиний інформаційний простір»)
|
|
4.
|
Обмін
досвідом учителів, членів
МО. Проект «Інновації у сучасній школі»
|
Учителі кафедри
|
5.
|
Підсумок участі у Всеукраїнському конкурсі
«Бобер-2017» (Проект «Обдарована дитина»)
|
|
6.
|
Огляд новинок методичної, психолого-педагогічної
та науково-популярної літератури.
|
|
7.
|
Формування професійної мотивації школярів у
процесі навчання (Проект «Профільне навчання»)
|
ЗАСІДАННЯ ІІІ
січень
ТЕМА. Інновації в сучасній школі
п/п
|
Зміст |
Відповідальні |
1.
|
Підсумки
міської олімпіади з
фізики, інформатики.
Висвітлення їх результатів
в шкільній газеті, та на шкільному
Інтернет сайті. (Проект «Єдиний
інформаційний простір»)
|
Учителі кафедри
|
2.
|
Круглий стіл (обмін досвідом): (Проект «Обдарована
дитина»)
- організація науково-дослідницької роботи з
учнями;
- робота з обдарованими дітьми;
- результативність навчання, якість знань.
|
Учителі кафедри
|
Підсумки
успішності з фізики,
інформатики за І
семестр 2016-2017
навчального року.
|
||
3.
|
Відвідування
та обговорення відкритих уроків
|
|
Звіт
вчителів кафедри про
роботу щодо поповнення
кабінетів дидактичними матеріалами.
|
Учителі кафедри
|
|
5.
|
Підготовка до проведення тижня фізики і
інформатики.
Затвердження графіку відкритих уроків та
відкритих виховних заходів
|
Учителі кафедри
|
6
|
Ознайомлення з новинками
навчально-методичної літератури, з періодичними виданнями. Обговорення статей
з методики викладання фізики, інформатики
|
|
7
|
Підготовка учнів до обласних олімпіад з фізики
і інформатики
|
Учителі кафедри
|
ЗАСІДАННЯ
ІV
березень
ТЕМА. Ефективне використання нових
педагогічних технологій з метою вироблення в
учнів умінь практичного
та творчого застосування
набутих знань
№
п/п
|
Зміст |
Відповідальні |
1
|
Круглий стіл. Тема: «Ефективне використання нових педагогічних технологій з метою вироблення в учнів умінь практичного та творчого застосування набутих знань» |
|
2
|
Організація
диференційованої самостійної навчальної діяльності учнів засобами
проектної технології.
|
|
3.
|
Відвідування
та обговорення відвіданих
уроків
|
Учителі кафедри
|
4.
|
Презентація
розробок планів уроків
з використанням комп’ютерної техніки.
|
Учителі кафедри
|
5.
|
Обговорення
матеріалів періодичної преси.
|
Учителі кафедри
|
6
|
«Формування критичного мислення на уроках
фізики» (Проект «Інновації у сучасній школі»)
|
|
7
|
«Групова форма організації діяльності учнів
на уроках фізики» (Проект «Інновації у сучасній школі»)
|
|
8
|
«Використання мережевих
технологій у підвищенні фахового рівня» (Проект «Єдиний інформаційний
простір»)
|
|
9
|
Ознайомлення
з системою роботи вчителів, що атестуються
|
|
10
|
Взяти участь у Всеукраїнському конкурсі з
фізики «Левеня-2017» (Проект «Обдарована дитина»)
|
Тютюнова
О.І.
|
ЗАСІДАННЯ V
травень
ТЕМА. Роль зовнішнього тестування і
якість шкільної
освіти.
№
п/п
|
Зміст |
Відповідальні |
1
|
Про виконання навчальних програм
|
|
2
|
Аналіз відкритих уроків, проведених членами
МО за навчальний рік.
|
|
3
|
Аналіз участі учнів у предметних конкурсах
|
|
4
|
Стан
організації і проведення
повторення програмового матеріалу.
|
Учителі кафедри
.
|
5
|
Про
підготовку учнів 11-х
класів до зовнішнього
тестування .
|
Тютюнова
О.І..
|
6
|
Обмін
досвідом вчителів з
даної теми.
|
Учителі кафедри
|
7
|
Рекомендації
та побажання щодо роботи
творчої групи на
2017-2018 навчальний рік.
|
Учителі кафедри
|
JTG Casino Hotel: Welcome to JTG Hotel
ВідповістиВидалитиJTG Hotel 거제 출장마사지 is the premier gaming resort in 태백 출장샵 the heart of 과천 출장샵 North America with the 밀양 출장안마 largest casino in 삼척 출장샵 the world to host world-class entertainment.